بسمه تعالی

 اینجانب علی رضایی کیا متولدشده وبزرگ شده ی چناران رادکان که مهد قدمت وتاریخ وادب همچون خواجه نظام الملک میباشم و ازانجایی ک شوراهای اسلامی شهروروستا ازسال 1378برمنای مشارکت دادن مردم درتمام امور سیاسی. اجتماعی و فرهنگی مربوط به خودشان تاسیس شده است وباتوجه به اینکه شوراهای اسلامی شهروروستاهاازنهادهای مدنی واجتماعی واساس آن به وجود آوردن بسترهای مناسب مشارکت مردمی درروند اجرایی کشور (شهر وروستا) می باشد.ازاینرومیطلبدشوراها با پرهیزمشارکت درمسائل سیاسی کشور دوری نمایند وجلوگیری ازهرگونه شائبه ی حزبی که همانا فاصله گرفتن ازمردم دارد ازخود دور نمایند.امروزه شوراها واسط و رابط بین مردم ودولت است وچنانچه بتوانیم امروزه به عنوان منتخبین مردم درسطح شهر ازحداقل خواسته های به حق وقانونی ک همانا حقوق شهروندی که حق محروم و مظلوم  به فراموشی سپرده شده است ترویج ورونق وزنده نگه داریم امروزه همه ما همشهریان عزیز مکلف هستیم باانتخاب دقیق و مدبرانه خود ودور از تعصب قومیت وزبان درسطح شهرستان به این نهاد هجده ساله توجه ویژه نماییم وباانتخاب افرادصادق در گفتار توانمند دراجرا مدیرانی توانا باعث بارورشدن ورشد این نهاد گردیم که درنهایت رشد وپیشرفت وتعالی شهرمان رابه دنبال خواهد داشت.