سخنرانی کاندیدای منتخب مردم پردیسان علی رضایی کیا
کاندیدای مستقل فرهنگیان قم اعلام کرد:
من برای خدمت به مردم وام دار کسی نیستم وبه طور مستقل وارد عرصه انتخابت شوراها شدم
-علی رضایی کیا،فرهنگی مدافع حقوق محرومان قم که در مناطق محروم شهری قم به مدیریت در مدرسه پرداخته ،با اعلام این مطلب گفت:من با توجه به اینکه در بیشتر مناطق محروم شهر کار کردم،بیش از دیگران درد آشنای مشکلات این عزیزان هستم.
به گزارش خبرنگار خبر نیوز استان قم ،کاندیدای مستقل فرهنگیان قم در چهارمین دوره انتخابات مجلس شورای شهر قم در دیدار با اهالی مناطق متعدد شهری که با استقبال پرشور اهای آن مناطق نیز مواجه شد، خود به بیان دیدگاه های خود در زمینه حوزه شهری پرداخت.
این کاندیدای مستقل فرهنگیان استان قم در چهارمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهر قم در گفتگوبا اهالی منطقه پردیسان در مسجد الزهراء(س) آن محله اظهار داشت:من برای ایجاد ائتلاف،از گروه های زیادی پیشنهاد دریافت کردم اما با توجه به اینکه با خود عهد بستم که تنها در خدمت محرومان جامعه باشم ودر این راه وام دار کسی نباشم،از ائتلاف با آنها امتناع کردم.
علی رضائی کیابه اهداف خود در شرکت در این انتخابات اشاره کرد وافزود:برپایی عدالت اجتماعی در میان شهروندان از جمله بزرگترین اهداف خود در این زمینه به شمار می رود.
وی گفت:راهنمای چراغ ما در مسایل شهری،فرمایشات مقام معظم رهبری است.ومن همواره در ادامه کار خود از این فرمایشات بهره می گیرم.
وی دفاع از حق محرومین وعدالت اجتماعی در امور شهری را از اهم انگیزه های خود ذکر کرد وافزود:مردم از حرف زدن واقعا خسته شدند ونیاز به افرادی دارند که مرد عمل باشند.وبه جای صرف هزینه های آنچنانی برای سفرهای فلانی،بیشتر به فکر مردم فقیر ومحروم جامعه باشند.
وی گفت:فعال کردن مساجد به عنوان کمیته های فرهنگی در اولویت کارهای من قرار دارد.
علی رضائی کیا خاطر نشان کرد:من 3برنامه مدنظر دارم،تکریم ارباب رجوع،توسعه اماکن تفریحی وعمومی وعدالت اجتماعی سرلوحه برنامه های من در صورت انتخاب شدن خواهد بود.
